AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Aj aj aj aj.....

Publicerad 2017-08-31 22:36:23 i Allmänt,

Nu varnar jag känsliga läsare: här kommer att skrivas fula ord!!
Jag har så in i helvets jävla skitont!! På så förbaskat många ställen runt om hela min kropp!!! Dels på de ställen som jag verkligen slog i i fallet. Men även i alla muskler jag sträckte när kroppen föll handlöst! 
Jag blir förbannad! Bannar mig själv!! Varför??! Varför??!
Jag har inte tid med det här! Jag har ju planer! Jag vill göra saker. Hade massa idéer om vad jag ska pyssla med!! Men som det känns nu så får jag nog vänta lite med det...
Jag vet inte vilket som är värst... Huvudet som håller på att sprängas,det gör ont i både bulan och i resten av skallen. Hela högersidan känns öm och mörbultad. Skulderbladen,skinkan,svanken,låret...ja va sjutton! Hela kroppen gör ont mer eller mindre!!
Fy vad irriterad jag är för detta... Hoppas lite sömn gör att jag mår lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela