AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Städdag i Nerja.

Publicerad 2017-04-29 21:41:56 i Allmänt,

Jodå,jag fick igång Storytel👍🏼och jodå,jag har städat! Hela dan faktiskt!! Jag har bara pausat när jag behövt äta. Och jag känner mig så nöjd med mig själv ikväll. Här är så rent och fint nu👌🏼

Men visst känns det!! Har ont lite här o där! Men det är ok!! Jag skiter i det för jag mår bra inombords!! Jag känner mig glad och nöjd och det får kosta!! Jag blir galen annars!! 
Däremot så har jag redan lagt mig. Klockan är bara halv tio. Men kroppen är sliten. Vår tv funkar inget vidare. (dessutom är det bara skit på tv på lördagar tycker jag!) Och i mobilen har jag en bok som är bra. Så nu ska jag sätta igång den och kanske somna ifrån😉hihi.
Imorgon kommer Ebba❤️det ska bli så mysigt!! Jag har köpt hem både lite bubbel och lite sangria. Nåt av det kommer hon att få när hon kommer. Så kan vi sitta i solen på terassen och umgås över ett glas. Tjejmys💕För jag tror,och hoppas att det blir fint väder imon. Idag har det varit mulet och lite blåsigt. 
Så nu ska jag bara sova ensam inatt och sen slipper jag vara själv mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela