AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Sliten men nöjd😊

Publicerad 2016-05-31 23:32:39 i Allmänt,

Ikväll har jag inget särskilt att skriva om. Det rullar på som vanligt,det går upp och det går ner. Och så går det upp igen. Inte konstigt att allt blir lite snurrigt då va??🙃
Jag har faktiskt ignorerat det min kropp ropat till mig!! Jag ville inte lyssna... För jag har haft nån konstig energi som gör att jag får gjort saker som jag inte visste behövde bli gjorda!! Och jag känner mig så nöjd efteråt!!😊
Bara den känslan gör att det är värt att känna sig sliten,trött och lite öm.
Men jag känner mig inte värdelös!! Bara det är ju härligt!
Vad gör väl det att min kropp känns lite mörbultad när min själ för en gång skull är nöjd??? 
Jag kan inte säga vad jag gjort för att känna mig så nöjd... Inte för att jag inte vill utan för att jag kan inte specificera det. Jag har mest gjort småsaker som inte syns i andras ögon.  Men det spelar ingen roll! För MINA ögon 👀 ser dem och det är det som räknas!
Så ikväll lägger jag mig nöjd men sliten! Och det får vara så.
Det är helt ok för mig😊
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela