AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

SPA PÅ TYLÖSAND!!👌🏼

Publicerad 2016-01-31 10:51:06 i Allmänt,

Just nu ligger jag i en jätteskön säng i ett jättefint rum med en fantastisk utsikt!



Jag och Lars är på Tylösands hotell och spa. En julklapp från Ebba och Alex!❤️
Vi kom hit igår,hade fått ett lyxrum med havsutsikt. Där väntade en bukett röda rosor🌹och en flaska bubbel på kylning🍾!! 

Vilken fantastisk julklapp!!❤️
Eftermiddagen tillbringade vi i poolen. Så skönt!!
På kvällen väntade en 3-rätters middag med lax-o skaldjursterrin,kalventrecote och nåt chokladigt till efterrätt! Supergott!!
Kvällen avslutade vi på Leifs Lounge. Vi är lite trötta idag😉
Därför är det avkopplande att ligga på hotellrummet och titta ut över det vilda havet! Älskar det!!

Vilken fantastisk julklapp vi fått❤️
Tack Ebba o Alex💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela