AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Hemma igen.

Publicerad 2016-01-31 21:31:16 i Allmänt,

Vi har haft en underbar helg! Den kan vi leva länge på! 
Tyvärr innebar den lite för lite sömn. Både jag och Lars har varit jättetrötta idag! Slitna!
Men det får det vara värt!!
Jag har redan lagt mig,jag vill verkligen sova ikapp mig så att veckan börjar bra. Jag har några tider att passa och tänker planera veckan efter dem. Det innebär dock att morgondagen kan jag tillbringa mestadels hemma,skönt! Jag tycker om att veta att jag "får" vara hemma en hel dag! Det är de bästa dagarna. Åtminstone de bästa VARdagarna! 
Dagar som gårdagen kan ju knappast räknas i den kategorin! Den står ju över det mesta!
Men jag tycker om att ha helt vanliga vardagar! Gärna såna där jag får stanna hemma hela dan! Då får jag som mest nytta gjord och då känner jag mig som mest nöjd på kvällen.
Men ikväll är jag supernöjd av helt andra skäl! Vi har haft en fantastisk helg som var väldigt ovanlig!!
Tur det finns plats för båda delar!!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela