AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Gott Nytt År.

Publicerad 2016-12-30 15:55:13 i Allmänt,

Jag önskar ett gott nytt år redan nu. 

Jag tänker ta en liten paus i skrivandet. Nån dag. Nån vecka. Jag får se...
Jag mår inte alls bra och det orkar jag inte dela med mig utav. Jag kan faktiskt inte skriva ärligt utan att dela med mig även av det jobbigaste,därför känner jag att det är bättre jag låter bli att skriva över huvud taget. Så detta blir mitt sista inlägg 2016.
Jag tänker inte summera året och göra tillbakablickar. Det orkar jag inte ens tänka på nu. Jag mår skit helt enkelt. Punkt.
Däremot önskar jag alla ett riktigt 
Gott Nytt År.
En stor kram till alla och en var❤

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2016-12-30 22:59:39

Gott nytt år vännen 💜

Svar: Gott Nytt År Mia💜
Ursula Rollbert

Postat av: Lotten

Publicerad 2016-12-31 10:14:09

Stor kram till dig Ursula! ❤ Hoppas 2017 startar bättre än 2016 slutar.

Svar: Tack Lotten... ja,sämre än det är nu blir det nog inte... har ramlat två gånger och fått ringa efter grannar...känns inget kul... Men då kan det ju bara bli bättre!!
Massa kramar till dig Lotten❤❤❤
Ursula Rollbert

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela