AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Lite nervös!

Publicerad 2016-04-30 12:26:32 i Allmänt,

Jag har fällt många tårar idag! Inte för att jag varit ledsen utan för att jag känt en glädje och en värme inom mig som fyllt hela mig med känslor som bara vill svälla över!! Då får de åka med tårarna ut ur min kropp!
Den här vännen från förr,min kära goda vän som jag upplevt så mycket tillsammans med,hon har hört av sig mer och vi har skrivit lite till varandra. Jag vet och känner att det kommer att bli mycket mer😊vi har äntligen hittat varandra efter över 30 år. Det känns så stort! Det ger mig rysningar över hela kroppen och det får mina ögon att rinna över. 
Jag önskar så att mamma hade fått uppleva detta! Hon grubblade så mycket på min vän... Tänk om hon fått veta att vi idag hittat varandra💕
Mamma hade blivit så glad😃och lycklig. 
Själv försöker jag ladda inför den stora kvällen!! Det är dags för come back!! Ojojojoj!! 
Jag är lite nervös...
Men egentligen är jag mest nervös över hur jag ska hitta dit och så är jag orolig att födelsedagsbarnet läst min blogg den senaste veckan... Att Jag kommer ikväll och att vi har förberett detta lilla uppträde är ju en överraskning för henne!! Jag trodde väl inte att hon läser min blogg så jag tänkte inte ens tanken att hon ev skulle kunnat läst vad jag skrivit! Men enligt den tredje medlemmen (som läser detta!) så gör även födelsedagsbarnet det...☺️oooops!!
Jag glömmer ju bort att folk läser det jag skriver... När jag skriver tänker jag ju mest på att det är för min egen skull... Men förhoppningsvis har hon haft så mycket att göra denna veckan så hon har inte hunnit läsa detta☺️
Hursomhelst så ska det bli roligt att göra detta! Både för Hennes skull men även för allas vår skull😊
Bara att träffas alla tre är ju jätteskoj!
Men så kommer tanken...: "jag ska uppträda!!!"😱för massa folk jag inte känner!!! HJÄLP!
Jag är inte riktigt den som vill stå i centrum och synas. Längre...😉
När jag var yngre brydde jag mig inte ett dugg om sånt! Men nu är det lite obehagligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela