AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det kÀnns att leva med en obotlig sjukdom.

Ett litet hopp😃

Publicerad 2014-06-29 15:13:29 i AllmÀnt,

JodĂ„,nu har det vĂ€nt! Äntligen!
Jag sov nÀstan hela natten,vaknade nÄgra gpnger men somnade om. Vid 7-tiden vaknade jag dessvÀrre utav smÀrtan,men jag tog en tablett o kunde somna om igen. (tyvÀrr) sÄ Àr ju tabletterna sÄ effektiva sÄ nÀr smÀrtan lÀttat nÄgot sÄ la jag mej pÄ min vÀnstra(onda!!) sida. DÀrför hade jag onödigt ont nÀr jag vaknade 2 timmar senare.
Dagen idag har annars varit bra. Jag kan inte klaga. SjĂ€lvklart sĂ„ har det inte gĂ„tt över bara sĂ„ dĂ€r! Men det gĂ„r Ă„t rĂ€tt hĂ„ll! Det rĂ€cker för att ge mej hopp o glĂ€dje😃
Nu ska jag ta min dagliga power-nap! Snart Ă€r jag inne i min vanliga dagsrytm igen👍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela