AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Livet är nog gott oxå,,,

Publicerad 2014-07-31 01:21:00 i Allmänt,

Livet fortsätter att kännas gott👍jag har fortfarande mina allra,allra käraste runtomkring mej och det får mej fortfarande att känna mej HEL. Hel som människa-alla bitar är på plats liksom. Bättre än så här blir det inte. Visserligen har Alma (minstingen,16 år!)åkt iväg för att umgås med sina kompisar på andra sidan stan. Det är väl klart att det oroar mej... men det är väl bara att "gilla läget" Ikväll har vi grillat o ätit gott. Umgåtts o haft det härligt👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela