AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Shoppingrunda!

Publicerad 2014-12-30 23:02:45 i Allmänt,

Klockan 9 i morse åkte vi ifrån Anderstorp mot Jönköping! Vi skulle ha en "tjejdag" med shopping o mys!!
Det var jag,Alma,Katarina o Maja. Jo och så Rulle förstås👍 Han hänger ju alltid med när det "händer nåt"!
Väl framme på A6 delade vi upp oss-de unga snygga brudarna gick en runda inne på A6 och sen tog de bussen ner till stan! Vi rynkiga,gamla tanter gick o åkte runt i affärerna. Jag skulle inte shoppa kläder (garderoben är ändå överfull!!) men självklart så hittade jag en svart klänning!! Jättefin!! Provade den,upptäckte att jag såg nästan smal ut i den👌 Så självklart köpte jag den!!!
Men efter ett varv på A6 och lite lunch så gick vi in på Ikea😃ååå va det är roligt att gå omkring där!!
Inne på Ikea GICK jag. Jag körde en kundvagn som stöd. Fyllde vagnen med ljus,backar o lådor o lite småpryttlar.
Katarina körde runt på en tom rullstol...
Vi har haft en jättebra dag!!
Jag älskar att shoppa👍❤️
Men tyvärr så har ju allting ett pris.
Därför ligger jag nu här i min säng. Ögonen går bästan i kors av tröttheten!!
Bäst jag sover nu💤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela